Mijn naam is Anouk van de Laar (1973), oprichter/eigenaar van Contact in retail & horeca. Ik werk als zelfstandig Trainer I Programmamanager I Ontwikkelaar I Spreker I Verbinder met passie voor de branches retail en horeca.
Na mijn studie aan de Hotelschool in Heerlen werkte ik 5 jaar in Londen en Australië bij internationale bedrijven als Hilton Hotels en Conran Restaurants.
Weer terug in Nederland kreeg ik een prachtige baan bij Oil & Vinegar, de culinaire cadeaushops. In die tijd (2001) was dat het meest belevingsvolle winkelconcept in Europa. Horeca in de winkel zeg maar en ik vond het geweldig om als Communicatie Manager en Trainer deze franchiseformule te helpen groeien van 7 winkels in Nederland naar 100 winkels in 12 landen.
In 2007 heb ik Contact in retail & horeca opgericht.
Ik zet mijn kennis en kunde nu in om retail & horeca te helpen echt contact te maken met hun doelgroep, met meer plezier te werken èn meer geld te verdienen.
Meewerken!
Eind 2020 werd mijn lief Hans Hooft mede-eigenaar en manager van het bekende, historische Hotel de Wereld in Wageningen. De plek waar op 5 mei 1945 over onze vrijheid werd onderhandeld. Vandaag de dag een boetiekhotel met 17 bijzondere hotelkamers, een fijne Foodbar, groot terras en ruimtes voor feesten, zakelijke bijeenkomsten en intieme diners. Op hoogtijdagen èn zo nu en dan als het nodig is, werk ik mee als gastvrouw. Hoe dat gaat? Lees deze post op LinkedIn.
In een goede winkel of horecazaak klopt het. En ‘het’ is een combinatie van concept, uitstraling, inrichting, personeel, producten, ondernemerschap en marketing. Wij adviseren en geven trainingen. Ik betrek specialisten uit mijn netwerk waar nodig.
Zowel voor enkele horecazaken als voor grootwinkelbedrijven. Van een inspirerende dag tot een uitgebreid programma. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Wij werken graag met onze opdrachtgevers in co-creatie om tot de beste opzet en gewenste resultaat te komen. Je kunt ons vragen om jullie hele team te trainen of om leidinggevenden te leren hoe zij zelf kunnen trainen, zie ons programma: In 7 stappen naar succes met Hospitality en BLIJverkoop.
Onze opdrachtgevers zien cijfers als gemiddeld bonbedrag, aantal stuks per bon en de conversie vaak stijgen na training en coaching. Teams gaan geïnspireerd aan de slag, hebben meer plezier in hun werk en ervaren hoe leuk het is om anderen echt blij te maken. Het verhogen van de gastvrijheidsbeleving zorgt voor meer blije gasten en dat levert meer omzet.
Wij hebben passie voor hospitality en waardering voor jou als vakman/vrouw. Want niet zomaar iedereen kan gasten blij maken en in deze branche werken. Het is een vak! Al onze trainers hebben zelf ervaring in de branche en spreken jouw taal.
Ook interesse? Bel 06 - 212 04 942 of stuur een e-mail.
Vul hieronder jouw gegevens in en ontvang onze blog en tips rechtstreeks in je inbox!
Over winnende wetten, verborgen verleiders én extra tips voor leidinggevenden!