De meeste mensen die tevreden zijn, geven het rapportcijfer 7.
Veel bedrijven zeggen blij te zijn met tevreden klanten. Maar een tevreden klant of gast is nauwelijks loyaal en maakt geen reclame voor je.
In de Hospitality & BLIJverkoop Boost leren deelnemers hoe ze van tevreden en zelfs ontevreden klanten/gasten FANs kunnen maken en de omzet een boost geven.
Wil jij ook meer winst behalen met gastvrijheid/klantgerichtheid en verkoop in jouw retail- of horecazaak? Verkoop die niet voelt als aansmeren, maar waar je klanten/gasten en collega’s BLIJ van worden?
Geef je team een Boost!
De Boost beslaat een periode van ongeveer 6 weken, is voor een groep van max 16 personen* en bestaat uit 3 sessies:
*Het aantal personen per groep is afhankelijk van de grootte van jullie totale team en de trainingsruimte. Max aantal deelnemers in overleg met de trainer.
Mindset en actie
We nemen je team(s) mee in de mindset Hospitality en BLIJverkoop. Zodra ze voelen dat BLIJverkoop niets te maken heeft met aansmeren, maar dat het gaat over oprecht mensen blij maken met aandacht en een goed advies, gaat de knop om. We bieden meteen praktische tips en gespreksvaardigheden om mee aan de slag te gaan. Onze trainers zijn een kei in het enthousiasmeren om in actie te komen.
Het resultaat?
Focus op Hospitality en BLIJverkoop! Van leidinggevende tot hulpkracht, samen aan de slag!
Mayke Wagenaars ~ Mooi bij Mayke
Beauty Salon met winkel
"Ik ging met een gemengd gevoel naar de training, was ergens een beetje bang voor slimme verkooptrucjes, of glad verkopen. Ik had natuurlijk al wat goede verhalen gehoord, maar toch blijft ergens verkopen een vies woord. Totdat de training met Anouk begon. Heel fijn om meer zelfvertrouwen op te bouwen. Het “verkopen” om te zetten in “Adviseren”. Wanneer ik iemand iets adviseer, met als echt oprecht doel om iemand daar blij mee te maken, is het geweldig als de klant het aanneemt. Maar wanneer iemand mijn advies niet opvolgt, is het ook oké. Ik merkte aan mezelf voordat ik de training had gedaan dat ik niet durfde te adviseren omdat ik bang was dat mensen vonder dat ik iets aansmeerde. Na de training durf ik veel beter te adviseren, en ook te accepteren als mensen mijn advies niet opvolgen. Waardoor verkopen een heel stuk leuker is geworden.Kortom, een echte aanrader, ik heb de investering al dubbel terugverdiend!"
Voor horeca- en retailbedrijven & de beautybranche
De Boost is bij uitstek geschikt voor bedrijven met enkele vestigingen*. De structuur van De Boost staat vast; de inhoud bepalen we deels samen. Zo zorgen we ervoor dat we jullie taal spreken.
KPI's meten en successen vieren
Gedurende de Boost meten we het succes aan de hand van 'harde' KPI's zoals aantal stuks per klant en gemiddeld bonbedrag en we hebben oog voor de 'zachte' maar o zo belangrijke factor werkplezier.
Actie!
De Hospitality & BLIJverkoop Boost, voor zowel retail als horeca en de beautybranche, is leuk, zorgt voor verbinding en zet aan tot actie!
Neem contact op voor meer informatie